Eugeni Alemany

Guionista, comediant i agitador


Contractar al conegut Eugeni Alemany 

Eugeni Alemany és un conegut presentador, reporter i guionista de televisió. Al llarg de la seua carrera ha treballat en les principals cadenes del nostre país, fent tot tipus de programes: "Caiga Quien Caiga", "Trau la llengua", "Gormandia", "Nos pierde la fama", "Xq no calles", "A la fresca", "Sense filtre", etc. Els monòlegs d'Eugeni Alemany presenten un estil irònic, enginyós i divertit que el fan molt popular i han aconseguit traslladar el seu humor de les pantalles de TV als escenaris teatrals, amb un espectacle 100% imprevisible.

Si t'atreveixes a prendre el risc d'optar per aquest tipus d'espectacles per a festes o events ple de sospreses, no dubtes en contractar a Eugeni Alemany, un dels millors còmics de València.

Eugeni Alemany es un conocido presentador, reportero y guionista de televisión. A lo largo de su carrera ha trabajado en las principales cadenas de nuestro país, haciendo todo tipo de programas: "Caiga Quien Caiga", "Trau la llengua", "Gormandia", "Nos pierde la fama", "Xq no te callas", "A la fresca", "Sense filtre", etc. Los monólogos de Eugeni Alemany presentan un estilo irónico, ingenioso y divertido que lo hacen muy popular y han conseguido trasladar su humor de las pantallas de TV a los escenarios teatrales, con un espectáculo 100% imprevisible.

Si te atreves a tomar el riesgo de optar por este tipo de espectáculos para fiestas o eventos llenos de sorpresas, no dudes en contratar a Eugeni Alemany, uno de los mejores cómicos de Valencia.


Este sitio web utiliza cookies, tanto propias como de terceros para recopilar información estadística sobre su navegación y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias, generada a partir de sus pautas de navegación. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Más información.   Aceptar